یهــ ــــ شیـر پشتمهــــ ــ

یهــ ــــ شیـر پشتمهــــ ــ

من فرق دارم ...

-)تو جمع باید پیش من بشینی ...!

-)همکارمه ،همکلاسیمه ، دوست پسر دوستمه ، داداشیمه ،

رانندمه ، سگمه ، از اینا نداریم ، تو فقط منو میشناسی ...

-)تصادفی ببینم کسی مزاحمت شده جلو چشمات تیکه پارش

میکنم ، ولی رسیدیم خونه با توام کار دارم ...

-)نمیخواد وقتی قرار داریم خودتو واسم بزک بوزک کنی،موقعی

که انتخابت میکردم کور نبودم دیدم خوشگلی ...

-)مسئولیت مالی زندگی به عهده منه ، شما کارتو واسه تفریح خودت برو

پولشم ببر بریز تو جوب من پیگیری نمیکنم ...

-)گوشیت پسوورد داره ؟ هررررری به درد من نمیخوری ...

-)ما حریم شخصی نداریم ، من از همه چیت باخبرم ...

-)وقتی میگم با فلان دوستت نگرد بار دوم نمیشنوی ،

میری با همون دوستت منم فراموش میکنی ...

-)ساپورت بپوشی عین بند کفش گره ت میزنم بهم ...

-)دوستم خوشمزه بازی واست در اورد نمیخندی ...

-)سخته بامن بودن نه ؟ عوضش تو منطقه ی من آزادانه بچرخ

خوشحال باش زندگی کن هیچ کفتاری سمتت نمیاد ...

یه شیر پشتته ...

 



نظرات شما عزیزان:

m░i░l░a░d░7░
ساعت16:44---5 تير 1394
وقتی دلت گرفته باشه …

تمام آرامش یک ساحل را هم به تو بدهند …

باز هم دل تو بارانیست …

خیس تراز دریا خراب تر از امواج .


░m░i░l░a░d░7░
ساعت16:48---23 فروردين 1394
مام این شهر،



یک طرف؛



تو



یک طرف..



خیالت راحت باشد،



من



طرف تو را



به مردم این شهر نمیدهم...


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت18:45---19 اسفند 1393
یــهــ وَقتــــ×ــآییــ هَـستــْــ

کِـهــ جَـوآبـِــ هـَمهــ نـِگرآنیـــآ و دلتنگیاتـــْـ

مـیشهــ یـهــ جُـملهــ

کـهــ (میكــوبـنـ ) تــو صورتــِـتـــ

"بـِهـِمـْــ گـیـر نــــ×ـــده، حـوصـِلـهـــ نـدآرَمـــ"


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت11:07---12 اسفند 1393
...ایـــنــو بِدون...
.... مَــن پــــــــآ نِمیدَمـ....
...وا نِمــــیدَمــ....
...مِث تـــُ بِـ گــ!!!ـــآ نِمیرَمــ...
...تــــآ وَقتــی خــدآ پُشتَمِ ...
...بــــآ هــر سَگــی رآه نِمیرَمــ....


mo3t@fa
ساعت20:55---7 اسفند 1393
بياي وبم خوشحال ميشم

milad7
ساعت12:13---30 بهمن 1393
یـﮧ مـرز باریکی هست بیـטּ رُڪ بـودטּ و بی شعورے

ڪـﮧ متـأسفـانـﮧ

همـﮧ با افتخار رבش مـےڪنـטּ : |


milad7
ساعت15:21---22 بهمن 1393
فک نکن واسه هرزگیات لَجَم گرفته!

واس من خیالی نـی تو رو لَجَن گرفتـــه


farham
ساعت13:16---8 بهمن 1393
چقدر زیباست...کسی را دوست بداریم


نه از روی نیاز...


نه از روی اجبار...


نه از روی تنهایی...




فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن را دارد


ساغر
ساعت13:01---25 آذر 1393
رفت و مرا شکست!

نفرینش نمی کنم همین که

دیگر کسی او را به اندازه من دوست ندارد برایش کافیست


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت21:49---21 آذر 1393
اربعین یعنی یگانه شدن با کربلا، و بیگانه شدن از هر آنچه کربلا ستیز و کربلا گریز است.

الی
ساعت19:34---17 آذر 1393
وبت نازه

کتایون
ساعت15:34---5 آذر 1393
مغرور احساسم شدی

گذشتی از رو گریه هام

لعنت به لحظه هایی که

تو همه چی بودی برام


علی
ساعت20:26---22 آبان 1393
گهگاهی شاید یک قطره اشک به جرم تنهایی
و من میخواهم حبس ابد باشم در این زندان بی کسی
حالم خیلی خوب است ، لبخند هم در برنامه زندگی ام است …


کتایون
ساعت18:24---21 آبان 1393


دلم حال و هوای تو روا پیدا کرده



حال و هوای بوییدن عطر دل انگیز وجودت



حال و هوای بوسه زدم بر سجده گاهت



تنها دلخوشی من همین تفکرات خیالی است



حیف که به حقیقت نمی پیوندد



آرزوی خوشبختی برایت میکنم....!


سهیلا
ساعت20:32---9 آبان 1393
می دونی دلتنگی یعنی چی
دلتنگی یعنی اینکه
بشینی به خاطراتت باهاش فک کنی
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت
ولی چند لحظه بعد شوری اشکهای لعنتی
شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند !!!


pari3a
ساعت16:28---2 آبان 1393
غمگینــــم !
آنقدر که در مجاورتِ دریا هـــم
سراب مے بینم !
اگر نباشے ،
همیشه این َ م . . . !


elham
ساعت20:06---1 آبان 1393
اسمِ بازیِ من و خدا زندگی ست

هیچ چیز، مثلِ بازیِ قشنگِ ما عجیب نیست

بازی ای که ساده است و سخت،

مثلِ بازیِ بهار با درخت

با خدا طرف شدن کارِ مشکلی ست،

زندگی

بازیِ خدا و یک عروسکِ گِلی ست!


♥NADIA♥
ساعت16:57---28 مهر 1393
◄ ب بعضیــــــــــآ باس گف: مهـــــم نی الــــآن با کی هســــــی...! مهـــــم اینــــه پس مونـــــــده ی منـــــ هسـتـی...!►


علی
ساعت15:31---27 مهر 1393
باخیال راحت رفتی…
پشت سرت کاسه ای آب ریختمو راهیت کردم…
تا با دل خوش بروی
اما ندانستی:
کاسه را با اشک های دیشبم پر کرده بودم…


minaf
ساعت10:28---25 مهر 1393
روزی از دل پرسیدند: کی شادی؟

گفت: هر وقت که عزیزی یادم کند

پس خدایا آنکه صادقانه مرا یاد می کند

عاشقانه نگاهش کن.


♥NADIA♥
ساعت18:13---22 مهر 1393
خاطره الکل نیست بپره
خاطره...خاطرست میمونه و دهنتو سرویس میــکنه


علی
ساعت22:25---21 مهر 1393
من ماندم و صدها جلد لغت نامه؛که هیچ کدام از واژه هایشان،مترادف دلتنگی های لعنتی نمیشود!کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد؛معنا ندارد!...

علی
ساعت23:28---19 مهر 1393
دارم برگ میکشم اما نه سیگار برگ !!! برگ برگ خاطرات سوخته ام را که داخل سیگارم ریخته ام

minaf
ساعت22:22---17 مهر 1393


hasti
ساعت18:48---17 مهر 1393
هنوز هم از بین کارهای دنیا
دل بستن به دلت
بیشتر به دلم میچسبد . . .


hasti
ساعت18:47---17 مهر 1393
عشق یعنی روح را آراستن
بیشمار افتادن و برخاستن !
هر که با عشق آشنا شد مست شد
وارد یک راه بی بن بست شد!


hasti
ساعت18:46---17 مهر 1393
خدا
” تو ” را که می آفرید
حواسش پرت آرزوهای “من” بود
شدی همان آرزوی من . . .


"آپـــــــــــــــم.."
دلنوشته هایم همان معنا را دارند ..
آپ شاید کمی خنده دار باشد ..


saeedsingle
ساعت14:34---17 مهر 1393
خدایـــــــــــــا . . .
چرا تا زنده ایم
روانمان را شـــــــــاد نمی کنی ؟ !
همیکنه مردیم . . .
شادروانمان می کنی ؟


کتایون
ساعت14:28---17 مهر 1393
خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام

آنـــقدر کــهنه

کــه می شــوَد

رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم یــادگــاری نــوشت

خیالی نیست تو هم بنویس و برو...


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:25---17 مهر 1393
تنهايى هم مـב شـבه؛

همـہ بـہ هم פֿـيانت ميكننـב

و بعـב בاב ميزننـב كه:

تنهاييم...!!!


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:23---17 مهر 1393
از من فاصله بگير !

هر بار که به من نزديک مي شوي ،

باور مي کنم هنوز مي شود زندگي را دوست داشت . . .

از من فاصله بگير !

خسته ام از اميدهاي کوتاه . . .


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:20---17 مهر 1393
مـنو دونـه‌ هــاے بـارون تـوے سـاحـل تـک و تنـها،فـکر تـو تـوے خـیـالـم چـه قـشنـگه بـا تـو رویــا،
حسـرت دیـدن چشـمات تـوے دلـواپـسے شـب،"دل مـــــن تــــــــــنــــــگــــــه عـــــزیــــــزم" تـوے هـر لحـظـه ے امـشـب...


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:20---17 مهر 1393
حــــــوصــلــه ام بـــرفـــے ســــت ،

بــا یـــک عــالمــه قنــدیـــل "دلتـــنگــــے" از گـــوشــه هــاے دلـــــم آویــــزان!

آهـاے!

کــافـــے ســت کــمـــے "هــا" کنــــے

کــه "آب" شــــوم!


mar♥jan
ساعت8:48---17 مهر 1393
چه اعجازیــست لــــبهایت



با هر بـــــوسه که میکاری


گـــونه هایم گـــل میدهــــــد


mar♥jan
ساعت8:41---17 مهر 1393
خودم پراندمت...

وقتی که در شعرهایم بالت دادم..

حالا رنگ آسمان های دیگر را به رخم میکشی...


mar♥jan
ساعت8:32---17 مهر 1393

کاش می شد که کسی می آمد
باور تیره ی ما را می شست
و به ما می فهماند
دل ما منزل تاریکی نیست
اخم بر چهره بسی نازیباست
بهترین واژه ،همان لبخند است
که ز لبهای همه دور شده ست
کاش می شد که به انگشت نخی می بستیم
تا فراموش نگردد که هنوز انسانیم


هستی
ساعت16:38---16 مهر 1393


ایـــن روزهـــا هــــوا خیلـــی غبـــار آلــــود اســـت؛
گـــرگ را از ســـگ نمــی تـــوان تشخیـــص داد !
هنگـــامـــی گـــرگ را می شنـــاسیـــم؛
کـــه دریـــده شـــده ایــــم
.


رها
ساعت16:36---16 مهر 1393
اشتباه از من بود ...

پررنگ نوشته بودمت....

به سختی پاک میشوی

ولی

پاکت میکنم!!!


رها
ساعت16:34---16 مهر 1393
اگه دیدے طرف مقابلت بآهآت رآه نــمیآد:


شڪ نڪن خسته است . . .


چوטּ دآره بآ یڪے دیگه چهآر نعل مـے تآزه......


رها
ساعت16:30---16 مهر 1393
بَعضــــے وَقتا بایَـב تَنها باشـی

تنهآے تنهــــــــآ

هے آهَنگ گوش بـבے فِکر کُنے هَمـہ چیو بزیزے تو خُوבت

تا مَرز اِنفجار برسـی

اونوقت בر اُتاق باز کـنے

با هَموטּ لَبخنـב مَسخره ے هَمیشگے وانِموב کُنے هَمـہ چے خُوبــہ


رها
ساعت16:24---16 مهر 1393

بـعـضِـــــــی " آه " هــا را
... هـر چـــقدر هــم کــه از تـــه دل بکشـــی
.. بــــاز هـــم ســــینه اتـــــ خالـــــی نمـــی شــــود...
امـــــروز ســـینه ی مـــن پــــر اسـت از آن " آه " هـــا...


رها
ساعت16:22---16 مهر 1393

زنـدگــی انـگــار
تـمــام ِ صـبــرش را بـخـشـیـده اسـت بـه مـن !!
هـرچــه مـن صـبــوری میکـنـم
او بــا بـی صـبـری ِ تـمــام
هـول میزنــد
بـــرای ضـربــه بـعــد .... !
کـمـی خـسـتــگـی در کــن ، لـعـنـتـــی ...
خـیــالـت راحـت !!....
خـسـتـگــی ِ مــن
بـه ایـن زودی هــا دَر نـمـی شـود ...


رها
ساعت16:20---16 مهر 1393

تنهــــایــی یعـــنی:

ساعـــت هــا ســـَرت را روی میـــز بگـــذاری،

و بیـــن ایـــن همـــه آدمـــ کهــ کنـــارت هســـتند،

کســــی حـــتی نگـــوید: "چه مرگت است؟"


♫NADIA♫
ساعت15:36---16 مهر 1393
اگـــه یه دختره برای یه پسری اشک بریزه

یعنــــی واقعا دوسش داره...

اما... وقتــی یه پسربرای یه دختـــراشک بریزه

یعنی دیگــه هیچ وقت نمیتونه کسیو

مثل اون دوس داشته باشه ...


aloone-boy
ساعت11:33---16 مهر 1393


عشق معمولا برای عقل تره هم خورد نمی کند...


romisa
ساعت22:25---15 مهر 1393
בلــــتـنـگَـــم!

בلـــــــتنگـــــــــِـ....آن "مــــــــیـــــــــم" کــ ـﮧ ....

مـے آیــــــב آخـــَـــــرِ اِســــمَـم وَ....

مــَـن را مـــــے کـــنـــــב مــــــالِ "تــــــــــــــو"!



♥NADIA♥
ساعت17:26---15 مهر 1393
خدایـــــــــــــا . . .
چرا تا زنده ایم
روانمان را شـــــــــاد نمی کنی ؟ !
همیکنه مردیم . . .
شادروانمان می کنی ؟


DUYĞU
ساعت16:14---14 مهر 1393
در برزخ تنهایی با قلب پر از دردم
در حسرتی از بوسه دنبال تو میگردم

در خواب و خیال خود با شوق وصال تو
مجنون و غزل خوانم با رنگ و رخ زردم

غیر از تو کسی دیگر دل را نلرزانده
گر شهوتی هم بوده خنجر به دلم کردم

دور از هوس و شهوت چون منتظرت بودم
از بین همه مردم بیرون شدم و طردم

با بوی دو زلفانت در پاکی آغوشم
شب های پر از غم را با عشق تو طی کردم

ای گل تو بخند زیبا چون فصل بهاران است
شاید شبی از شب ها من پیش تو برگردم


DUYĞU
ساعت16:02---14 مهر 1393
نفرین به تو ای بی فا تاوان عشقم این نبود
با عشوه ای بی معرفت ما را رها کردی چه زود

من میپرستیدم تو را چون بنده ای دیوانه وار
آتش زدی عشق مرا با یک هوس پایان کار

تو با هوس هایت خوشی من بیقرار بیقرار
از تو برایم مانده است یک دل شکسته یادگار

هرگز نمی بخشم تو را تا آخر این روزگار
از من به تو خواهد رسید نفرین و آه بیشمار

روزی هوس های تو نیز گردابی از غم می شود
با مردنت یک بی وفا از روزگار کم میشود..


DUYĞU
ساعت16:01---14 مهر 1393
بعد او بر چشم من دل دخیل گریه بست
غم درونم رخنه کرد تار و پودم را گسست
در سکوت جاده ها لابه لای آه و درد
خنجری از بیکسی بر دل و جانم نشست
دوری هر لحظه اش شد سقوطی مرگبار
سرنوشت با دست خود شیشه عمرم شکست
بعد او بر روی من گرد تنهایی نشست
آئینه از دیدن چهره ام در هم شکست
روزگارانم گذشت هم ردیف بوف کور
روزها در خواب خوش شب همیشه مست مست
از خودم جا مانده ام در پس یک آرزو
شب برای مستی ام طعم لب هایش بس است
در حریم عاشقی مستی از می چاره نیست
چون چشیدم از لبش مستی جام الست
سال نو آمد ولی من هنوز چشم انتظار
آرزوی دیدنش آرزویم بود و هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:, ساعت 9:14 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |